A.s. zaterdag speelt EV1 in de nacompetitie tegen Be Quick '28. Voor deze wedstrijd is een extra grote dubbeldekker geregeld. Deze bus vertrekt om 12.45 uur vanaf "De Werf".
Als je wilt, kun je mee want er zijn nog plaatsen vrij.
Het is gratis!
We hebben een paar regels: Geen alcohol op de heenweg. Geen vuurwerk!
De bus gaat om 18.30 uur weer richting Enter.
Wil je mee? Geef dat dan even door aan Ilona: 06-41208653